Overslaan naar content

Stagiair Servicedesk medewerker IT

  • Op locatie
    • Duiven, Gelderland, Nederland
  • IT

Functieomschrijving

Wil jij veel leren in een stage functie met verantwoordelijkheid en ruimte voor jouw ideeën? Wil jij de theorie in praktijk gaan brengen en komen werken bij een familiebedrijf waarbij samenwerken, daadkracht en innoveren belangrijk zijn? Wij zijn op zoek naar een mbo-stagiair vanaf januari/februari 2025 voor minimaal 4 maanden op onze afdeling Digitalisering & IT. Hier ga je de collega’s ondersteunen bij veel uiteenlopende werkzaamheden. We kijken daarbij uiteraard naar wat jij leuk vindt om te doen en waar jij goed in bent.


Hoe ziet jouw dag eruit?

Je start de dag met het halen van een kop koffie of thee waarna je de binnengekomen meldingen in ons Servicedesk applicatie Topdesk naloopt. Je gaat aan de slag met een incident waarin een collega zijn werkplek niet aangemeld krijgt. Uit je gemaakte analyse blijkt dat het wachtwoord is verlopen. Dit wachtwoord ga je resetten en de collega kan weer verder. Nadat je het incident hebt opgelost ga je een nieuwe werkplek installeren bij een nieuwe collega. Tijdens de pauze loop je met een aantal collega's naar buiten voor een kleine wandeling. In de middag heb je een afspraak met Frans staan, je had wat vragen over M3 en hij vertelt je hier meer over. Na nog een online training over cybersecurity en het werken aan een opdracht van school, doe je je laptop dicht en sluit je af. 


Je komt te werken in een mooi team waarbij Christiaan, Alexander, Roy, Saskia, Mireille, Frans, Baltazar en Alex je collega’s zijn.

Vereisten

Hier word jij blij van:

• Stage lopen bij een gezond, ambitieus en internationaal opererende speler;
• Een afwisselende en uitdagende stageplek met leuke verantwoordelijkheden en taken;
• Persoonlijke begeleiding tijdens de uitvoering van de diverse functioneel beheer taken;
• Samenwerken en communiceren;
• Ontwikkeling: je leert hoe het is om te werken binnen een organisatie die volop in ontwikkeling is. Je kunt dus daadwerkelijk een verschil gaan maken!


Hier worden wij blij van:

• Je bent minimaal een mbo-student (niveau 3) bij voorkeur in de richting van een IT opleiding;
• Je werkt 4 dagen mee en 1 dag aan je studieopdracht;
• Je bent online/digital minded;
• Je kunt je zelfstandig en gestructureerd werken en je zorgt ervoor dat projecten en taken worden opgeleverd binnen de gestelde deadlines;
• Je bent nauwkeurig, proactief en staat open voor feedback;
• Je hebt een uitstekende kennis van de Nederlandse taal en het is een pré als je de Engelse taal goed beheerst.


Wat krijg je erbij?

• Je komt te werken in een prettige en open werksfeer;
• Je krijgt en aantrekkelijke stage vergoeding van €300,00;
• Wij hebben een actieve personeelsvereniging met leuke (familie)uitjes, feestjes maar ook sportieve activiteiten;
• Je komt te werken in een familiebedrijf dat al 115 jaar bestaat en die met een professionaliseringslag bezig is.


Enthousiast? Meer weten?

Voor vragen over de vacature kun je contact opnemen met Christiaan Spikker-Hogenkamp, Coordinator Digitalisering & IT, bereikbaar op 06-28921861. Zie jij jezelf als onze nieuwe stagiair(e) Servicedesk Medewerker? Dan willen wij jou graag spreken! Je kunt jouw CV met motivatie sturen naar Christiaan via christiaan.spikker@synerlogic.nl.


Het nagaan van referenties behoort tot onze selectieprocedure. Vanwege het verhoogde risico en de bijkomende hogere verantwoordelijkheid in onze organisatie worden alle medewerkers geacht om voor de indiensttreding een Verklaring omtrent gedrag (VOG) te overleggen.

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar