Overslaan naar content

Financieel administratief medewerker

Op locatie
  • Duiven, Gelderland, Nederland
Administratie

Functieomschrijving

Ben jij op zoek naar een baan waarbij je diverse financiële werkzaamheden uitvoert? En zie jij het als
een uitdaging om ons nieuwe ERP systeem te testen voor jouw financiële afdeling? Dan zijn we op zoek naar jou!

Hoe ziet jouw werkdag eruit bij Synerlogic?
Vandaag begin je de dag met een lekkere kop koffie of thee.
Je start jouw laptop op en gaat samen met je collega’s Lisette en Anita aan de slag met het boeken van de bankmutaties. Als dat klaar is ga je verder met het verwerken van de inkomende facturen. De meeste inkoopfacturen worden automatisch gematcht, maar jij zorgt ervoor dat wat uitvalt goed in de administratie wordt verwerkt. Elke week op dinsdag draai je de overdue lijsten uit en verstuurt de betalingsherinneringen en je neemt telefonisch contact op met klanten over vervallen facturen. 


Tijdens de lunch klets je gezellig bij in de kantine met een soepje en een tosti met de collega’s van andere afdelingen.

Je hebt zin in vanmiddag, want een groot ERP implementatie project is vorige maand gestart en jij sluit aan in het testteam! Je bent benieuwd hoe het eruit gaat zien en wat je allemaal kunt doen. Leuk dat je dit ERP project kunt testen voor jouw afdeling!


Deze week staat in het teken van de aansluitingen, omdat de maandafsluiting weer voor de deur staat. Je lost de verschillen waar je tegen aan loopt op en voert hiervoor de correcties door. Alleen met volledige en juiste data kunnen de maandrapportages worden opgesteld. Ook moeten vanaf volgende week de BTW, ICP en Intrastat aangiften afgerond worden. Ter voorbereiding draai je alvast een aantal rapportages, zodat je collega Lisette de aangifte zonder problemen kan indienen.
Ook sta je telefonisch een leverancier te woord. De leverancier geeft aan dat de betalingstermijn van de factuur is verstreken, maar helaas hebben we de factuur niet ontvangen. Jij zorgt ervoor dat deze factuur alsnog in de controle flow wordt opgenomen om zo snel mogelijk betaald te worden. De leverancier is blij met je actie!

De dag vliegt voorbij! Morgen staan de werkzaamheden voor de betalingen op de agenda. De betaallijsten worden gedraaid en je zet de betalingen klaar in de bank zodat jouw collega Peter deze kan aftekenen. Je sluit jouw laptop af, wenst je collega’s een fijne avond en gaat op de fiets naar huis.

Vereisten

Hier word jij blij van

  • Puzzelen: je houdt ervan om alles kloppend te krijgen, geen losse eindjes;
  • Een bijdrage leveren aan het verbeteren van de kwaliteit van de huidige financiële administratie en uiteindelijk aan Synerlogic om zo de klanttevredenheid te verhogen;
  • Samenwerken met je collega’s van de financiële administratie om iedere maand als team een goede afsluiting te doen;
  • Werken bij een informeel bedrijf dat volop in beweging is.

Hier worden wij blij van

  • Je hebt minimaal een afgeronde Mbo-opleiding in de richting van Finance, bijvoorbeeld Financieel administratief medewerker of Business administration & control specialist;
  • Je hebt minimaal 4 jaar financiële werkervaring;
  • Je hebt een goede kennis van Excel;
  • Je bent 28 - 32 uur beschikbaar per week;
  • Je bent nauwkeurig, hebt een analytisch denkvermogen en werkt goed georganiseerd;
  • Graag zien we dat je zelf initiatief neemt om iets op te pakken of bespreekbaar maakt.


Wat krijg je erbij?

  • Je komt te werken in een prettige en open werksfeer;
  • Je krijgt een marktconform salaris;
  • Wij bieden je 32 vakantiedagen en een eindejaarsuitkering;
  • Wij hebben een actieve personeelsvereniging met leuke (familie)uitjes, feestjes maar ook sportieve activiteiten;
  • Wij bieden je veel ruimte om je te ontwikkelen o.a. met behulp van interne en externe trainingen en opleidingen;
  • Je komt te werken in een familiebedrijf. Met onze lange geschiedenis zijn we al jaren de partij voor onze klanten en dit willen we nog lang blijven.


Enthousiast? Meer weten?

Voor vragen over de vacature kun je contact opnemen met Sandra van Moerkerk, Teamleider Administratie, bereikbaar op 06-39006449. Zie jij jezelf als onze nieuwe Financieel Administratief Medewerker? Dan willen wij jou graag spreken! Je kunt jouw CV met motivatie sturen naar Sandra via werkenbijsynerlogic.nl.


Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?

Wanneer we enthousiast zijn over jouw sollicitatie dan volgt een kennismakingsgesprek op kantoor. Hierna volgt een tweede gesprek en daarna ontvang je een joboffer. Hopelijk mogen we je daarna verwelkomen als onze nieuwe collega!


Het nagaan van referenties behoort tot onze selectieprocedure. Vanwege het verhoogde risico en de bijkomende hogere verantwoordelijkheid in onze organisatie worden alle medewerkers geacht om voor de indiensttreding een Verklaring omtrent gedrag (VOG) te overleggen.


Wij vullen deze vacature via onze eigen werving in. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is daarom niet gewenst. Profielen en cv’s die ongevraagd door bureaus worden toegezonden, zullen behandeld worden als directe sollicitaties van de kandidaat.

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar