
Administratief medewerker Supply Chain
- Op locatie
- Duiven, Gelderland, Nederland
- € 2.700 - € 3.400 per maand
- Supply Chain
Functieomschrijving
Zorg jij er voor dat de interne en externe klant altijd beleverd kan worden? Vind jij het daarnaast leuk om contact te hebben met veel verschillende afdelingen binnen onze organisatie? Dan zijn we op zoek naar jou!
Hoe ziet jouw werkdag bij Synerlogic eruit?
’s Ochtends start je de dag met een lekkere kop koffie of thee. Je groet je collega Cunera en jullie beginnen met de dagstart op de Supplychain afdeling, volgens de Lean methode, waarin eventuele knelpunten of problemen die zich voordoen besproken worden, zoals een verkeerde levering in het warehouse.
Na de dagstart start je met het controleren van e-mails en meldingen vanuit het ERP systeem. Je ziet dat er een te laat geleverde inkooporder gisteren niet is binnengekomen en hier ga je achteraan. Je belt de leverancier en deze geeft aan dat ze morgen bij ons kunnen aanleveren. Je verplaatst de purchase order zodat je collega’s van het warehouse ook op de hoogte zijn van deze aanlevering. Je beantwoordt daarna de mail van de leverancier en deze is zeer tevreden met de snelle response!
Ook zie je dat er een verzoek is binnengekomen van je collega Joost, assistent coördinator productie, voor het bestellen van persoonlijke beschermingsmiddelen. Er gaat een nieuwe collega in de productie starten en jij zorgt ervoor dat de juiste werkschoenen en werkkleding besteld worden.
Er staat een klant bij de balie die een afspraak heeft met Ingrid, HR adviseur. Jij verwijst hem naar de aanmeldzuil, zodat Ingrid een melding krijgt dat haar bezoek er is. Ook staat er een collega bij de ingang die zijn badge vergeten is, hierdoor kan hij het pand niet binnenkomen in verband met de veiligheidseisen. Je helpt hem door hem een dagbadge te geven.
Aan het einde van de ochtend ga je aan de slag met het opslaan van de binnengekomen documenten in de mail. Dit zijn analyse documenten waarin de leverancier garandeert dat het product binnen specificaties valt. Jij zorgt ervoor dat je collega’s van de afdeling Supplychain toegang hebben tot de juiste documenten.
In de lunchpauze loop je met een aantal collega’s buiten een rondje, even een frisse neus halen. Jullie kijken uit naar het eerstvolgende personeelsuitje, airsoften!
Na de lunch ben je weer fris en opgeladen. In de ochtend is er een levering binnengekomen. Je ziet in de mail dat er op het inslagformulier een melding is gemaakt door het warehouse. Er staat een kapotte zak op de pallet. Je registreert de afwijking in het KPI-leveranciersbestand en stuurt deze melding door naar de leverancier om een credit op te vragen.
In de middag houdt je je, samen met je collega Gerdien, Supplychain planner, bezig met het plaatsen van bestellingen van grondstoffen voor de afdeling productie. Dit doe je op basis van de meldingen uit ons ERP-systeem. Zodra de bestellingen de deur uit zijn, monitor jij of alles op tijd binnenkomt. Onze klantorders kunnen tijdig geleverd worden!
Dan is de dag alweer voorbij, tijd om naar huis te gaan. Je sluit je computer af, groet je collega’s en fietst richting huis. Het was weer een productieve dag vandaag.
Vereisten
Hier word jij blij van!
Behandelen van bijzonderheden en afwijkingen uit de mailbox en deze uiteraard oplossen;
Beantwoorden van vragen zowel van collega’s als van leveranciers;
Als spin in het web werken. Het is een komen en gaan op de afdeling Supply Chain administratief want er gebeurt altijd wel iets, maar jij houdt overzicht, stelt de juiste prioriteiten en schakelt snel tussen de verschillende werkzaamheden.
Hier worden wij blij van
Een Mbo+ werk- en denkniveau;
Je hoeft niet heel veel werkervaring te hebben, ook als je net van school komt mag je solliciteren;
Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
Goede kennis van Word en Excel;
Je bent sociaal vaardig, kan snel contact maken en je handelt doortastend;
Daarnaast kun je proactief en klantgericht werken en heb je aandacht voor details.
Wat krijg je erbij?
Je komt te werken in een prettige en open werksfeer;
De functie heeft een minimum jaarsalaris van €36.500 en een maximum van €46.500,-
Wij bieden je 32 vakantiedagen en een eindejaarsuitkering;
Wij hebben een actieve personeelsvereniging met vele leuke (familie)uitjes, feestjes maar ook sportieve activiteiten;
Wij bieden je veel ruimte om je te ontwikkelen o.a. met behulp van interne en externe trainingen en opleidingen;
Je komt te werken in een familiebedrijf dat 120 jaar bestaat.
Enthousiast? Meer weten?
Voor vragen over de vacature kun je contact opnemen met Ingrid Sangers, HR Adviseur, bereikbaar op 06-39006447. Zie jij jezelf als onze nieuwe administratief medewerker Supply Chain? Dan willen wij jou graag spreken! Je kunt jouw CV met motivatie sturen naar Ingrid via werkenbijsynerlogic.nl.
Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?
Wanneer we enthousiast zijn over jouw sollicitatie dan volgt een kennismakingsgesprek op kantoor. Hierna volgt een tweede gesprek en daarna ontvang je een joboffer. Hopelijk mogen we je daarna verwelkomen als onze nieuwe collega!
Het nagaan van referenties behoort tot onze selectieprocedure. Vanwege het verhoogde risico en de bijkomende hogere verantwoordelijkheid in onze organisatie worden alle medewerkers geacht om voor de indiensttreding een Verklaring omtrent gedrag (VOG) te overleggen.
Wij vullen deze vacature via onze eigen werving in. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is daarom niet gewenst. Profielen en cv’s die ongevraagd door bureaus worden toegezonden, zullen behandeld worden als directe sollicitaties van de kandidaat.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!